Programozás


  >>> Programozási alapok
>>> Matematikai logika
>>> Eljárások és függvények
        * Röviden összefoglalva
>>> Programozási tételek
        * Elemi tételek röviden
        * Összetett tételek röviden
  >>> Petőfi vers folyamatábrája
>>> A problémamegoldás folyamatábrája

>>> Pálcikás program
>>> Pálcikás program (mindig a gép nyer)
>>> Mindig nyerő változat folyamatábrája

Feladatok konzolos környezetben Feladatok ablakos környezetben
  * Adatok bekérése/kiírása   >>> Gombok használata
  >>> Testtömegindex kiszámolása   >>> Kő/papír/olló
  >>> Háromszög kerülete   >>> Lottósorsolás
  * Feltételes elágazás (if)   >>> Csúszka használata
  >>> Beszélget   >>> Billentyűzet figyelése
  >>> Háromszög rajzolhatósága   >>> Játékos gombok
  >>> Csillagok    
  >>> Melyik a nagyobb?    
  >>> Oszthatóság vizsgálata    
  >>> Szám vizsgálata    
  >>> Szám vizsgálata 2.    
  >>> Szökőév vizsgálat    
  >>> Melyik színre gondoltál?    
  * Többirányú elágazás (case)    
  >>> Menü használata    
  >>> Műveletválasztás    
  >>> Napok    
  * Ciklusok    
  >>> Cikk-cakk rajz    
  >>> Csillagok    
  >>> X minta rajz    
  >>> Jelszó bekérése    
  >>> Karikák    
  >>> Szorzótábla    
  >>> Zászló    
  * Vegyes    
  >>> Adatfeldolgozás    
  >>> Én elmentem a vásárba    
  >>> Közmondások    
  >>> Menüs feladat    
  >>> Menüs feladat 2.    
  >>> Rajzos feladat    
  >>> Téglalap kerülete, területe    
  >>> 1-2. feladat    
  >>> 39. feladat    
  >>> Futapest feladat    
  >>> Hogolyós feladat    
  >>> Számlázó feladat